Jornada solidària 2.0

Som els alumnes de 2n d’ESO i us volem informar que estem organitzant una jornada solidària com la del curs passat. El 2 d’abril en horari de tarda es durà a terme una jornada d’activitats esportives i lúdiques al centre. Aquest any, la causa que hem escollit és una campanya d’Unicef, ‘Un nom, una vida‘. L’anunci que vam veure ens va fer adonar de com de privilegiats som pel fet d’haver nascut en un país del primer món. Amb les vostres contribucions podrem ajudar els més necessitats. Els diners es destinaran a la campanya esmentada anteriorment.

Pròximament us informaren de quines activitats us proposem aquest curs. Us animen a tots i a totes a participar-hi!!