Intercanvi cultural: danesos-catalans

El divendres 5 d’octubre, l’alumnat de 2n de batxillerat va fer un intercanvi cultural amb un grup d’alumnes danesos que cursen el seu darrer any de batxillerat en el centre Roskilde Katedralskole de Copenhaguen. Durant el matí es van fer un seguit d’activitats que fomentaven la interrelació entre els dos grups d’alumnes. El principal objectiu va ser intercanviar i compartir diferències socials i culturals entre els dos països, primer en anglès i després en castellà, que és la llengua estrangera que estudia l’alumnat danès que ens va venir a visitar.