Ens engresca resoldre reptes matemàtics

Aquest dijous s’ha celebrat al nostre Institut la XXIII edició de la Prova Cangur convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana. Aquesta prova es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques entre els joves estudiants a través dels problemes. La prova consta de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

En aquesta ocasió hi han participat els alumnes de 1r i 2n  d’ESO i també s´hi han afegit alumnes convidats de 3r, 4t d’ESO i batxillerat.

Des d’aquí volem agrair a l’alumnat la seva participació en la nova edició d’aquesta festa de les matemàtiques.