Els projectes de CMC

Un dels principals reptes de l’Institut La Sedeta és capacitar al nostre alumnat perquè sigui capaç d’analitzar de forma crítica la immensa quantitat de informació de la que disposa i distingir la que és realment cientifica de la que només pretèn mostrar-se com a tal.

El plantejament metodològic i organitzatiu fet a la matèria de Ciències per al Món Contemporani persegueix formar alumnes informats que, més enllà de la seva opció per una modalitat concreta (ciències i tecnologia o humanitats i ciències socials), siguin capaços d’actuar al món de forma coherent amb aquesta informació amb una pespectiva humanista i tecnològica i mostrant el seu compromis individual i col·lectiu amb el seu entorn.

Els alumnes s’organitzen al llarg del curs en grups de treball interdisciplinars formats per alumnes de les diferents opcions del batxillerat per als projectes generats al voltant dels eixos del currículum (salut, medi ambient, evolució…). Els productes finals dels diferents projectes (infografies, vídeos, articles científics, exposicions orals i debats…), dels que us deixem algunes mostren, continuen la línia establerta al centre des dels primers cursos per a la millora de les habilitats comunicatives, les competències digitals i la promoció de la creativitat i la innovació.

CIÈNCIA I PSEUDOCIÈNCIA
CANVI I EVOLUCIÓ