Diari del viatge de 4t al Sud de França (dimarts 7 de maig)

Dimarts 7 de maig

Al matí ens reunim tots ben aviat per anar al castell de Carcassonne i poder disfrutar de les vistes d’una ciutat emmurallada amb grans relíquies i uns paisatges radiants. Després de fer el tomb per les muralles, visitem l’antiga escola, on ens posem en la pell dels alumnes que van estudiar-hi fa més de 100 anys.

Abans de dinar, fem ruta cap a Toulouse, la quarta ciutat més gran de França. Des de la Place del Capitole, on actualment està la seu de l’Ajuntament de la ciutat, comencem una visita guiada, amb una jove guia que ens explica fets i curiositats importants sobre la ciutat.

Ens emportem un gran record després de visitar aquesta imponent i cultural ciutat.

Alumnat de 4t d’ESO