Cinefòrum i debat a partir del documental Most likely to succeed

El proper dilluns 26 de novembre de 18h a 20h als Cinemes Girona (C. Girona, 175, Barcelona) l’AFA INS LA SEDETA, l’AFA INS SECRETARI COLOMA i l’AMPA INS VILA DE GRÀCIA organitzen amb la subvenció de l’Ajuntament de Barcelona la projecció del documental Most likely to succeed (2015)

Aquest documental mostra el cicle d’un curs escolar en un dels centres de secundària de les escoles High Tech High de San Diego i és utilitzat pel programa Escola Nova 21 per inspirar i afavorir el debat en els centres educatius. És un exemple interessant de pràctiques educatives que tenen com a objectiu el desenvolupament integral de les persones en totes les seves dimensions, cognitiva, emocional, social i ètica, amb un èmfasi especial en l’autonomia de l’aprenent, la presa de decisions i l’educació del seu esperit crític.

Durant el debat, moderat per un representant de les Xarxes pel canvi impulsades des del Consorci d’Educació de Barcelona, parlarem sobre alguns aspectes clau, com ara: quins objectius es persegueixen? com s’entén l’aprenentatge? quin és el rol de l’alumnat, del professorat i de les famílies?

Inscripció aquí