Activitats d’orientació per a 4t d’ESO

Un dels objectius principals de l’acció tutorial de 4t d’ESO és guiar l’alumnat cap a la concreció de la presa de decisions pel que fa al seu itinerari formatiu.

En aquest sentit, aquests dies, el director, la coordinadora de batxillerat i l’orientador del centre estan fent diferents xerrades a les hores de tutoria per tal d’exposar informació sobre el sistema educatiu, els estudis d’ensenyament postobligatori (batxillerat i cicles formatius) i la nostra oferta educativa. En aquestes xerrades també hi participen alumnes de batxillerat del centre que poden explicar de primera mà la seva experiència i a qui els nois i les noies de 4t ESO poden preguntar tots els dubtes que es plantegen.

Dins les activitats de tutoria de quart s’inclourà també properament la visita a Barcelona Activa Porta22 per realitzar el taller “Monogràfic interessos professionals”. Els objectius del taller són valorar el perfil d’interessos i motivacions professionals de l’alumnat i relacionar aquests interessos amb les diferents sortides i itineraris acadèmics.

Esperem que totes aquestes activitats aportin una informació útil que ajudi en el procés d’orientació dels nois i noies!