Entrevistem Fernando Marías

Avui hem tingut la gran oportunitat d’entrevistar telemàticament l’escriptor, guionista i productor Fernando Marías, premi Nadal 2001 amb la novel.la “El niño de los coroneles”.
Els alumnes de 4t d’ESO, després de llegir l’obra coral “Como tú”, de la qual es editor,  van preparar una entrevista col.lectiva. Entre tots van elaborar les qüestions que avui han trasmès a Fernando Marías mitjançant una connexió en directe que ens ha facilitat l’editorial Anaya.
L’autor s’ha mostrat molt proper als alumnes i ha respost animadament totes les curiositats que han expressat al voltant de l’ofici d’escriptor i de la creació del projecte “Como tú”10 relatos y 10 ilustraciones por la igualdad”, destacant la necessitat de seguir treballant aquest tema des de les escoles i instituts.