Homenatge a Isabel-Clara Simó

Aquesta setmana, l’alumnat de primer ha conegut l’autora Isabel-Clara Simó. Després de parlar sobre el text narratiu i conèixer-ne les característiques, hem llegit un fragment d’un dels seus llibres, Alcoi-Nova York, que ens ha ajudat a apropar-nos a ella.

A continuació hem investigat una mica sobre la seva vida i hem pogut comprovar que ens va deixar aquest dilluns, tretze de gener.

Després de conèixer la tràgica notícia, hem pensat de retre-li homenatge creant un doodle commemorartiu de Google, com els que l’empresa nord-americana proposa per a autors com Stoker, Austen, Flaubert, García Márquez… perquè tothom pugui, com nosaltres, gaudir de l’obra d’aquesta autora tan important de les lletres catalanes.

Gaudiu de les creacions de l’alumnat de primer d’ESO i fixeu-vos com enllacen la literatura, el dibuix i el món digital!