Beques NEE

Us informem que s’ha obert el termini de sol·licitud d’ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu, que anualment convoca el Ministeri d’Educació i Formació Professional. Per tant aquesta convocatòria va dirigida a l’alumnat escolaritzat en centres educatius el curs 2019-2020 que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu.

Si voleu saber tota la informació, condicions i documentació que s’ha aportar feu un clic damunt l’enllaç: AJUTS NEE. Per a qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb la Secretaria de l’institut.

• TERMINI PER PRESENTAR LA SOL·LICITUD: FINS AL 26 DE SETEMBRE DE 2019