L’objectiu de la càmera, una finestra de vistes inabastables

El projecte Cinema en curs en què participa l’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria optativa específica d’Educació visual i plàstica comença a donar els seus fruits.

Per començar a familiaritzar els nois i les noies amb les possibilitats que dona la càmera en grups de 6 persones se’ls ha proposat rodar des d’una finestra que mostrés algun aspecte o tret identificador del centre. Els nostres alumnes han triat la visió que mostra una de les finestres que mira al pati, centre dels seus jocs.

En finalitzar la gravació han editat les imatges, les quals compartim amb vosaltres. Esperem que us agradi.