Hack the school: projecte de reforma de la biblioteca escolar

En el marc del projecte de reforma de la biblioteca escolar Hack the school, dimarts 25 d’abril va tenir lloc una presentació dirigida a les famílies i al professorat.

La ponent va ser Glòria Durban, experta en biblioteques escolars i alfabetització informacional. Va parlar dels usos de la biblioteca i va oferir exemples i interessants, així com idees per millorar aquest recurs a l’institut.

Després de la xerrada, els assistents van treballar en la generació de múltiples propostes per transformar la nostra biblioteca en els propers mesos. Aquestes propostes es poden consultar a l’entrada de l’institut, on han estat exposades gràcies a la col·laboració de l’alumnat de 1r d’ESO B.

1. Carme Pardo

Quina bona idea presentar la biblioteca als pares!! Per cert, molt atents i disposats. És important entendre la biblioteca com una eina imprescindible per al centre i per a l’educació dels seves filles i fills.

Enhorabona i molta sort en aquesta nova etapa!