Els altres llenguatges de l’expressió artística: Exposició “Fotografia matemàtica” al Centre Cívic La Sedeta

Un curs més l’Àmbit de Matemàtiques del centre promou la participació de l’alumnat en el Concurs de Fotografia Matemàtica, certamen que es va iniciar l’any 2000 per celebrar l’Any Mundial de les Matemàtiques i que organitza l’ABEAM [Associació de Barcelona per l’Ensenyament i l’Aprenentatge de les Matemàtiques].

Però, què és una fotografia matemàtica?. Una imatge és matemàtica si hi ha intenció per part de l’autor de que així sigui. Aquesta intenció matemàtica ha de quedar reflectida clarament en el títol de la foto, en el qual s’ha de fer referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic que expressa.

Després de dies de recollida i selecció d’obres ens fa molta il·lusió presentar-vos l’exposició que hem preparat de les fotografies finalistes. La podreu veure al Centre Cívic de la Sedeta del 3 al 16 de maig.

Volem compartir amb la gent del barri la feina dels nostres alumnes i la visió de les matemàtiques com quelcom integrat en el nostre entorn que és font de bellesa i de creativitat i que fomenta el nostre esperit crític.