Congratulations & celebrations: Magnífics resultats a les proves Cambridge English

El nostre institut té la consideració de centre oficial preparatori de les proves d’anglès de la Universitat de Cambridge, projecte que lidera l’Àmbit de Llengües estrangeres. Aquestes proves gaudeixen del reconeixement i la certificació del nivell d’idioma d’acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (nivells A2 , B1 i B2).

A la convocatòria del juny passat, des del centre vam preparar i presentar un total 35 alumnes a aquests exàmens. Cal dir que tot l’alumnat participant ha aconseguit la titulació corresponent al seu nivell i han recollit la seva titulació oficial que així ho acredita.

Felicitem-nos pel gran esforç de tots plegats i esperem que aquest curs encara hi hagi més nois i noies que s’animin a presentar-s’hi i així poder obtenir l’acreditació que atorga aquesta prestigiosa universitat britànica.