Taller de competències clau: potenciem el millor de nosaltres

L’aplicació del Pla d’Acció Tutorial del Batxillerat, impulsat per la coordinació de Batxillerat i l’equip de tutors d’aquesta etapa, comporta diverses activitats d’orientació destinades a donar eines i recursos necessaris al nostre alumnat de cara a la continuïtat d’estudis i la seva futura inserció laboral.

Per això, durant la darrera setmana d’octubre i la primera setmana de novembre l’alumnat de 2n de Batxillerat ha realitzat uns tallers a Porta 22, que és l’espai de noves ocupacions de l’organisme municipal Barcelona Activa, el qual s’ocupa de la promoció econòmica i del mercat de treball a la ciutat.

L’alumnat ha participat d’un taller monogràfic sobre Competències clau, que són les característiques personals [formades per un conjunt d’aptituds, habilitats i actituds] que demostren els professionals d’èxit. D’aquesta manera els nois i noies han pogut descobrir quines són les seves competències a potenciar i aquelles que són més valorades en el mercat de treball actual.