L’Institut La Sedeta se solidaritza amb les víctimes dels atemptats de París

Durant l’acte de la Festa de la Música, celebrat el 20 de novembre, l’Institut La Sedeta ha mostrat la seva solidaritat amb les víctimes dels recents atemptats terroristes de caire islamista que han tingut lloc a París

L’alumnat de 1r de Batxillerat B havia preparat, prèviament als incidents parisencs, un lipdub amb l’arxiconeguda peça musical “One day More” de la mítica producció teatral, Les Misérables, basada en l’homònima novel·la del gran escriptor francès Victor Hugo. Però, en tenir aquesta composició musical un component important que convida a hissar la bandera de la llibertat contra qualsevol tipus de totalitarisme, ha estat un encert la seva producció i visionat durant l’acte perquè ens ha ofert la possibilitat de recordar les víctimes d’aquesta barbàrie opressora que viu actualment Europa i que, malauradament, pateixen a diari molts països de l’Orient Mitjà.

L’alumnat de 1r d’ESO B ha afegit també el seu gra de sorra a aquest record en interpretar magistralment “Imagine” de John Lennon, un cant per la pau d’abast universal.

Certament dos moments carregats d’emotivitat que parlen dels valors positius dels nois i noies del nostre institut.