Idees en tub de vidre: una mostra d’innovació empresarial

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres 30 de març, amb l’impuls de l’Àrea d’Economia de l’Àmbit de Matemàtiques, s’organitzà per a l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa la matèria d’Economia de l’empresa una visita l’empresa familiar Catalana de Frascos, SA ubicada a Montornès del Vallès.

Catalana de Frascos, SA és una de les empreses fabricants de flascons de tubs de vidre més importants que hi ha a Catalunya. Actualment s’ha especialitzat en la fabricació de flascons per a cosmètica i perfumeria, però també elabora vials per a la indústria farmacèutica.
L’alumnat va poder gaudir de les explicacions del gerent, representa ja la tercera generació de la família propietària, així com de la responsable de l’àrea de qualitat.

La visita va constar d’una explicació sobre la història d’aquesta empresa, la qual inicialment havia estat situada al barri de Gràcia, concretament al carrer Llibertat. A banda, es va fer una descripció del sistema organitzatiu; del procés de producció; del control de qualitat dels processos; emmagatzematge i distribució; entre altres aspectes.

Un dels objectius principals d’aquest negoci empresarial és oferir un producte de qualitat atenent els requeriments i necessitats dels seus clients.
Des d’aquí volem agrair l’atenció rebuda per part de la família Raventós, família del nostre centre, que va fer possible poder contextualitzar els continguts treballats en la matèria d’Economia de l’empresa.