Gran èxit als Jocs Florals del Districte: els escriptors i escriptores de la Sedeta ascendeixen al “parnàs”

El divendres 20 de maig ha tingut lloc l’acte de lliurament de guardons dels Jocs Florals del Districte de Gràcia a la Biblioteca Jaume Fuster. En aquest certamen literari en llengua catalana hi participen les escoles i instituts del districte, tant els de la xarxa pública com concertada.

Des de l‘Àmbit de Llengües i literatura del centre férem arribar les produccions literàries de les les distintes modalitats [prosa i poesia] i categories [ 1r i 2n cicle d’ESO i Batxillerat] en llengua catalana guardonades la Diada de Sant Jordi d’enguany.

Gràcies a la qualitat de les obres seleccionades i el saber fer dels nostres escriptors i escriptores hem aconseguit un gran èxit en aquesta contesa literària del districte i hem obtingut tres guardons.

collage_jocs

• 1r premi PROSA [2n cicle d’ESO]  a l’obra El diluvi vermell de MIQUEL SIERRA de 4t ESO-A.
  • 2n premi POESIA [2n cicle d’ESO] a l’obra Tempus fugit de LUCÍA MONT  de 4t ESO-B.
  • 3r premi POESIA [1r cicle d’ESO] a l’obra El nus de LLUC CARBÓ de 1r d’ESO-A

El jurat, format per reconeguts escriptors i professorat dels centres escolars de la zona, ha destacat la qualitat de les obres i els autors a concurs i n’ha fet la següent valoració:

• El Diluvi vermell, pel gran domini de la tècnica narrativa, la construcció de diàlegs i la reeixida assimilació dels trets de la novel·lesca.
  • Tempus fugit, per la seva estètica clàssica i les bones maneres poètiques de fer i bastir la poesia.
  • El Nus, per la seva originalitat temàtica

Cal dir, que el primer premi de prosa ha estat, a més, seleccionat com a finalista per als Jocs Florals de la ciutat de Barcelona, que es fallaran a principi del mes de juny en un solemne acte al Saló de Cent de la Casa de la Ciutat.

Enhorabona als guanyadors per aquest merescut reconeixement que honora a tota la comunitat educativa de l’institut.