Graduació de Batxillerat 2016: el camí comença ara

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres 20 de maig al vespre vam celebrar l’acte institucional de Graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Una commemoració que, any rere any, omple de joia la comunitat educativa de l’Institut La Sedeta.

Els parlaments del Director i dels representants de l’alumnat i les famílies despertaren l’emoció en el nombrós públic assistent. Però, el gran moment de la tarda va ser la recollida de l’orla per part de l’alumnat, el quals mudats de vint-i-un botons, van pujar a l’escenari per tal de rebre la felicitació de les seves tutores, Sònia Fajarnés i Pilar Vidal, enmig de forts aplaudiments i alguna llàgrima d’emoció que s’escapava en l’auditori.

Acabada la part formal tingué lloc la tradicional sessió fotogràfica, el brindis i les converses afectuoses i desimboltes entre alumnat, professorat i famílies.

Tot plegat una de les jornades més felices que celebrem cada curs escolar al centre.