“Error de càlcul” que és sinònim d’èxit

El passat dimarts 31 de maig es va celebrar el lliurament de premis del XVIIè Concurs de Fotografia Matemàtica que organitza l’ABEAM [Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques].

En el concurs hi participen escoles i instituts públics i concertats de tot Catalunya. Des de l’Àmbit de Matemàtiques del centre vam fer arribar a aquest certamen les fotografies de 1r i 2n cicle d’ESO i Batxillerat premiades a la Diada de Sant Jordi.

Aquest any s’han presentat a concurs més de 1.000 fotografies procedents de tot el territori i “Error de càlcul” de l’alumne Pau Martínez de 4t d’ESO-B ha obtingut un accèssit (setena posició) en la categoria de segon cicle d’ESO. Des d’aquí les nostres més sinceres felicitacions.

collage_mat

La cerimònia va tenir lloc a la sala d’actes del Cosmocaixa de Barcelona i, a més de recollir un petit obsequi, també vam poder gaudir d’un acte dinàmic i engrescador que va mostrar una visió amable i propera de les matemàtiques.

Enhorabona PAU!!!.