El disseny és simple, per això és tan complicat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els darrers dies de març els alumnes de 2n d’ESO van realitzar una visita-taller organitzada per l’Àrea de Visual i plàstica de l’Àmbit d’Expressió al Museu del Disseny de Barcelona.

L’objectiu d’aquesta visita-taller era conèixer i experimentar la feina dels dissenyadors gràfics. A partir de l’anàlisi de les imatges que ens envolten i les de la mateixa col·lecció del Museu, els van proposar d’estudiar diferents exemples històrics per descobrir els processos i els elements que calen per executar els encàrrecs específics que normalment rep un dissenyador.

Després els alumnes van dur a terme una pràctica en què van haver de dissenyar un cartell a partir de les propostes dels formadors del servei educatiu del museu.