Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat

Un dels nostres alumnes de segon de Batxillerat, el Pau Oliver Moreu, han estat mereixedor de la Distinció de les Proves d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a 9 punts.

Com a institut ens alegra moltíssim que el Pau, un alumne del centre durant tota l’ESO i el Batxillerat, pugui gaudir d’aquesta distinció i volem aprofitar aquest fet per felicitar-li a ell i a tota la resta d’alumnes del centre que han superat, aquest curs el 100% dels que s’han presentat, les Proves d’Accés a la Universitat.

Moltes felicitats!

1. Teresa

La més sincera enhorabona, Pau! T’ho mereixes perquè eres una gran persona! Lluita sempre pels teus somnis!