Cinema en curs: des de la finestra…

El projecte de 4t d’ESO Cinema en curs, emmarcat a l’àrea de Visual i Plàstica de l’àmbit d’Expressió, comença a donar els seus fruits. L’alumnat que hi participa ens trasllada la seves primeres experiències:

“Ens han proposat una activitat que consistia a gravar un pla des d’una finestra del centre; a l’estil de David Perlov. Hem enregistrat tres plans des de tres finestres diferents.

Per consens hem triat quin era el pla més adequat per a representar el nostre institut. Hem escollit el segon, perquè es visualitzava millor l’edifici, tenia una bona il·luminació i oferia més vida. A més en un moment de la seqüència passen uns ocells, cosa que va agradar a tota la classe.

Després en grups de treball, vam enregistrar diferents àudios amb els nostres comentaris. Per unanimitat vam triar quin era el millor àudio i procedirem a editar el vídeo.”