Assajos operístics: donem el Do de pit

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El projecte Òpera a secundària  en què participem i que impulsa des de l’Àrea de Música de l’Àmbit d’Expressió comença agafar embranzida.

El dia 12 d’abril va tenir lloc el primer gran assaig al Gran Teatre del Liceu del gran cor de l’òpera “Oh, l’amor”, del compositor Mario Ros, que es representarà al llarg de la primera setmana del mes de maig al Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès.

Després d’haver treballat les interpretacions vocals amb l’alumnat de 1r d’ESO al llarg de tot el curs durant una part de les classes de música, ara toca iniciar la fase final on s’apleguen tots els participants dels distints centres que participen en el projecte i que realitzaran les representacions del proper mes de maig.

Si voleu fer un seguiment més detallat sobre la marxa del projecte podeu trobar més inormació al blog: Aula de música de La Sedeta.

El proper assaig general serà el 2 de maig, amb solistes, actors, director d’escena, regidora, il·luminadors, orquestra simfònica, directora de cors i orquestra, i naturalment el nostre virtuós alumnat de 1r d’ESO.