Ànims i força! Retorna la Copa Col·legial

El torneig de bàsquet de la Copa Col·legial avança.

Ara ja s’apropa el segon partit i necessitem el vostre ajut i suport. Per això us convidem a assistir al següent partit que tindrà lloc el proper divendres 1 d’abril a les 19:30h a l’equipament esportiu Claror [C/ Cartagena, núms. 231-239]. L’equip contrincant serà l’Escola Garbí-Pere Vergés d’Esplugues de Llobregat.

Amb una afició que escalfi l’ambient i ens aculli, de ben segur que assolirem la victòria i podrem mantenir viu el nostre objectiu: arribar a la final.

Si voleu més informació sobre aquest partit només cal que feu un clic: Copa Col·legial.

imagen-copacolegial2016-bifrutas