Vols ser Booktuber? Comparteix els teus llibres preferits a la xarxa

bookDes de la Coordinació Lingüística del centre i l’Àmbit de Llengües i literatures informem l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat, que li agradi la lectura, de la possibilitat de participar en un curs de booktubers, organitzat per la xarxa de biblioteques de l’Ajuntament de Barcelona.

Si com alumne/a et decideixes a fer aquesta activitat has de saber que en aquesta formació aprendràs a fer servir eines d’edició de vídeo, coneixeràs tècniques d’expressió oral i escrita i habilitats per treure més partit dels teus canals i perfils de les xarxes socials. Tot perquè puguis crear i mantenir un blog i/o canal de YouTube per fomentar la lectura entre els teus seguidors a la xarxa.

El curs només et demanarà 1 tarda a la setmana de 17:30h a 19:30h i té una durada de 4 sessions.

Si hi estàs interessat/da posa’t en contacte al més aviat possible amb el cap de l’Àrea de Llengües i literatures, professor Sebastià Pons, per tal de formalitzar la inscripció..