Montserrat: una muntanya i una terra d’acollida

El dimarts dia 28 de març el professorat responsable de l’Aula d’Acollida i del seminari de Religió va organitzar una sortida lúdica i cultural a a la muntanya de Montserrat. Hi van anar els i les alumnes nouvinguts/des del centre així com els que cursen la matèria optativa de religió a 1r d’ESO.

El desplaçament amb ferrocarril i l’aeri va comportar una excitant novetat en la sortida.

Arribats a la muntanya d’enigmàtiques i sorprenents formes van fer la visita al museu montserratí i tingueren el plaer de sentir l’escolania cantar la Salve i el Virolai.

Cap al migdia van dinar a l’aire lliure i tot gaudint d’un jorn primaveral. A la tarda alguns alumnes van aprofitar per pujar fins al cambril de “la moreneta” i altres van fer les últimes compres de productes típics com ara la coca i el mató.

Fou una jornada molt agradable i d’absoluta integració i companyonia.