I Jornades d’orientació universitària: compartir experiències és avançar-se al futur

El dijous 16 de febrer va tenir lloc la primera sessió de les I Jornades d’orientació universitària, projecte que ha estat concebut i impulsat des de la Coordinació de Batxillerat amb l’acompanyament de l’equip de tutors d’aquesta etapa i professorat de diferents àmbits didàctics del centre.

L’objectiu d’aquesta activitat ha estat proporcionar a l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat informacions sobre diferents graus universitaris i famílies d’estudis professionals a partir de l’experiència viscuda per exalumnes del centre.

Ha estat una jornada molt plaent que ha propiciat el retrobament amb els i les nostres exalumnes, que alhora han demostrat ser uns/es grans oradors/es i unes grans persones, i ha suscitat molt interès en els nois i noies de l’institut que es troben a les portes de prendre un seguit de decisions cabdals per al seu futur.

La següent sessió tindrà lloc el dia 9 de març.

Des d’aquí volem donar les gràcies als i les exalumnes de promocions anteriors per la seva disponibilitat i per haver-nos ajudat a tirar endavant aquesta iniciativa amb èxit. Sense la seva col·laboració desinteressada no hagués estat possible.