Diada de Sant Jordi 2017: lletres i arts per gaudir-ne

L’eix temàtic de la gran diada de les lletres i les arts ha volgut transmetre els següents valors al nostre alumnat: el dinamisme, la revolta, les ganes de lluita, l’esforç de superació i el compromís social i cultural.
Grans noms de la literatura universal s’han endinsat en el món de les xarxes socials i amb els seus hashatgs i tuits s’han conjurat a ajudar-nos. I els nostre alumnat ha agafat el relleu i s’ha compromès amb els missatges poètics que us conviden a gaudir.

LLENGUA CATALANA I LITERATURA LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA LLENGÜES ESTRANGERES

Però la diada de Sant Jordi també ha ofert altres aspectes més enllà dels literaris, com ara l’ocorrent i interessant combinació de l’art de la fotografia amb les matemàtiques. En aquest context s’han lliurat els guardons dels premis del Concurs de Fotografia matemàtica, així com s’ha reconegut l’èxit de l’alumnat que ha superat el llindar de 100 punts de les Proves Cangur, una gran olimpíada matemàtica que es realitza arreu del país.

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA: ESO FOTOGRAFIA MATEMÀTICA: BATXILLERAT