Dia Internacional de les Dones: corregim la desigualtat al món del treball i el coneixement

El 8 de març vam commemorar al nostre centre el Dia Internacional de les Dones.

L’acte va començar amb la lectura a tots els cursos d’un manifest escrit per les alumnes Júlia Pejó i Lluna Ramos, de 4t d’ESO. Seguidament, va tenir lloc un debat i intercanvi d’opinions a partir de diversos vídeos que portaven a la reflexió sobre la situació actual de les dones. Aquests debats van servir per fer néixer idees que els diferents grups van plasmar a uns murals reivindicatius. Entre tots ells, un jurat va escollir, en una difícil decisió, el que millor representava l’alegria de ser dona i l’esperit de lluita de totes les dones i homes que exigeixen respecte i igualtat de drets, i que tan intensament expressava el manifest.

El mural realitzat pel grup de 1r d’ESO A va ser el seleccionat per representar les reivindicacions de l’alumnat.

Des de l’institut volem donar les gràcies a la Rosana, responsable del Punt JIP que ens visita cada divendres, per haver aportat el seu assessorament i suport material, que tant van afavorir el desenvolupament d’aquesta la celebració.