Dia d’estrena: el secret de les pel·lícules és que són una il·lusió

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dia 2 de juny s’ha estrenat el nostre documental “Camins del temps” a la Filmoteca de Catalunya, que és el resultat final de l’intens projecte Cinema en curs, en què ha participat enguany el nostre centre i que és impulsat per l’associació A bao a qu; una entitat cultural sense ànim de lucre dedicada a la ideació i el desenvolupament de projectes que vinculen creació artística i educació.

A més a més del nostre, a la sessió d’avui se n’han estrenat tres més i també quatre films de ficció.

Durant l’estrena, cada grup d’alumnes presentava i explicava com havia estat el procés de creació, el rodatge i el muntatge del seu film, així com havia havia estat l’estructura i els referents que han emprat.

Després un grup d’alumnes d’un altre centre valorava la feina feta i feia preguntes i comentaris.
Una bonica jornada que hem clos amb un dinar de germanor.

Abans de posar els crèdits del The End l’alumnat de 4t d’ESO, que ha treballat sense descans durant tot els curs, ens transmet la seva alegria i satisfacció per la feina feta.