Scottish news: victorian classroom & culture

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’època victoriana ha estat un dels grans moments d’esplendor a la història del Regne Unit. De fet els seus tòpics s’han convertit en veritables icones i trets identificadors de les Illes Britàniques.

En un divertit viatge en el temps el nostre alumnat que es troba a Edimburg ha fet una pràctica de llengua tot reproduint l’escola d’aquesta època, cosa que ha despertat les rialles i la diversió dels nois i noies.

Malgrat ser aquesta l’activitat més significativa d’avui dimecres dia 6 d’abril la jornada s’ha completat amb una visita a la National Portrait Museum, un dels museus més importants de la ciutat, i un taller de ceilidh dances.