Popularitzem les matèmatiques: XXIa edició de la prova Cangur

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dijous 7 d’abril s’ha celebrat la XXIa edició de la Prova Cangur, que cada any organitza la Societat Catalana de Matemàtiques [SCM].

Aquesta prova té com a objectiu difondre la cultura matemàtica, estimular i motivar tants alumnes com sigui possible per tal de contribuir a la popularització de les matemàtiques entre els joves.

Organitzada per l’Àmbit de Matemàtiques del nostre institut enguany ha comptat amb la participació de setanta-sis alumnes del centre. Cal esmentar que la SCM ha agraït als instituts i escoles la contribució al fet que el Cangur hagi assolit un nou èxit a Catalunya, amb una inscripció que s’acosta als mil centres i cent mil alumnes participants.

Com a novetat, aquest any la prova de Cangur de 1r, 2n i 3r d’ESO s’ha dut a terme al propi centre.

Moltes gràcies a tots els que hi heu participat. Us esperem al Cangur 2017!