Montjuïc, la muntanya de les arts i la cultura

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres dia 29 de gener l’alumnat de 2n de Batxillerat de la modalitat Humanística i Social va fer una visita didàctica al Museu Nacional d’Art de Catalunya, organitzada per l’Àmbit de Ciències Socials del centre. Els i les nostres alumnes van poder admirar les magnífiques col·leccions i peces d’art que aquesta institució custodia.

Com a complement de la visita també es van acostar al Pavelló alemany de l’Exposició Internacional de 1929, conegut popularment com a pavelló Mies van der Rohe, el qual és una fita de l’arquitectura del segle XX.