Visita dels alumnes del CFGM de Planta Química a J. Negre C. SL

L’alumnat que cursa el primer curs del cicle de Planta Química ha visitat el dijous 20 de febrer l’empresa J. Negre C. SL, de Rubí. En la visita, els responsables de l’empresa han explicat les particularitats dels bescanviadors de calor i torres de refrigeració i, a més, els alumnes han pogut veure in situ aquests equips, tractats al mòdul de generació i transferència d’energia. Els alumnes han estat molt motivats a la classe magistral rebuda i han participat molt activament. Agrair als responsables de l’empresa la seva dedicació i preparació de la visita.