Visita a MOEHS CATALANA dels alumnes participants al PROJECTE INNOVACIÓ

Els alumnes   del CFGS Fabricació de Productes Farmacèutics, Biotecnològics i Afins que estan realitzant el Projecte Innovació amb l’empresa MOEHS van visitar el passat 20 de febrer la planta.

Va ser una visita molt interessant i formativa,  que els ha permès visualitzar el procés de  producció de forma real i així poder plasmar en el seu projecte l’escalat a nivell industrial del principi actiu.

Volem  agrair al personal de l’empresa la rebuda  del nostre alumnat i explicació del procés i les instal·lacions.

La visita ha estat molt enriquidora i necessària per al desenvolupament del Projecte.