Tallers COB-Orienta per l’alumnat de 3r d’ESO

Durant tres dies, concretament del 9 a l’11 de juny, el nostre alumnat de 3r d’ESO ha pogut gaudir dels tallers COB Orienta organitzats per la fundació Barberà Promoció.

Aquests s’han realitzats en dos espais: l’alumnat de 3r A i B ho han realitzat a la Torre d’en Gorgs, mentre que la resta d’estudiants han fet les pràctiques al mateix institut. Així doncs, gràcies al gran treball d’en Lucas Tejada (Activitats físiques i esportives), Xavi López (Agrària), Juan Muñoz (imatge i so), Ester Rodríguez (Química), Víctor Téllez (Robòtica), Aranzazu (Sanitat), Pilar Segovia (Imatge personal), i l’equip Joventut BdV (Serveis socioculturals i a la comunitat) han pogut conèixer de primera mà diferents sectors ocupacional per així orientar-los de cara a un futur itinerari formatiu i professional.

Des d’aquí, volem agrair l’esforç i dedicació dels formadors i formadores, així com la tasca de l’Héctor Pérez, membre de Barberà Promoció.