PROJECTE INTERNATIONAL VILLAGE A ESLOVÀQUIA. Una experiència extraordinària

Una experiència extraordinària!

Aquest podria ser el resum de l’estada a Eslovàquia del nostre alumnat de 3r i de 4t d’ESO del Projecte International Village, organitzat pel Departament de Llengües Estrangeres del centre.

Un total de 26 alumnes de segon cicle d’ESO del nostre institut han participat en aquest Projecte Internacional a Eslovàquia, del 5 al 12 de maig, amb l’objectiu de compartir activitats i experiències amb alumnat d’altres països europeus, amb l’anglès com a llengua vehicular.

Un total de 100 alumnes de Romania, Letònia, Polònia i Espanya s’han reunit en un hotel d’Eslovàquia per participar en diferents activitats, com tallers de llengua anglesa, activitats esportives, artístiques i interculturals, amb monitors de Canada, Austràlia, Estats Units d’Amèrica o el Regne Unit.

Tots junts, han fet també visites culturals i excursions per establir vincles d’amistat i passar-s’ho bé coneixent la zona.

Aquí teniu un tastet d’imatges d’aquesta extraordinària setmana a Eslovàquia:

Per tal de donar a conèixer millor aquest projecte, el Departament de Llengües Estrangeres ha creat un blog, que podran trobar al lateral esquerre de la portada d’aquesta pàgina web, per tal que puguin fer el seguiment del viatge i de les activitats. Aquí tenen l’enllaç: Blog International Village

A continuació, els mostrem un divertit vídeo que el propi alumnat va crear per tal de presentar-se a la resta de companys: Vídeo de presentació