Noves jornades d’acollida per l’alumnat de 1r d’ESO

El 14 de setembre vam iniciar les classes apostant per unes jornades d’acollida pensades, molt especialment, per l’alumnat de 1r d’ESO.

Aquesta actuació, juntament amb d’altres, s’engloba dins de l’objectiu estratègic de millorar la convivència, el clima i la cohesió social de la comunitat educativa. Ha estat coordinada des del departament d’orientació del centre, amb la participació incondicional del professorat.

Durant dos dies s’han realitzat activitats i dinàmiques de grup que han ajudat al fet que l’alumnat de nova incorporació a 1r d’ESO conegui el centre, es relacioni amb els que seran els seus companys i companyes i també conegui els seus professors i professores. Volem potenciar que, des d’un primer moment, els alumnes es coneguin millor, propiciant un clima agradable a l’aula i una millor cohesió de grup.

És una nova visió adaptativa de l’acollida de l’alumnat que arriba procedent de les escoles de primària, pensant en com podem ajudar a gestionar cada dia millor el seu benestar emocional en aquesta nova etapa que comencen.