Ja tens la teva camiseta d’Educació Física?

Aquesta és una proposta que ve de lluny. El curs passat es van confeccionar les primeres camisetes d’Educació Física, pensades inicialment per a ser utilitzades per a l’alumnat seleccionat per anar a la competició de Kins. La iniciativa va agradar tant al professorat com a l’alumnat, per la qual cosa s’ha decidit fer extensiva la seva utilització a les classes d’Educació Física.

Els motius que hi ha darrera d’aquesta decisió són diversos: educar en igualtat a les classes d’EF, facilitat a l’alumnat el control dels hàbits higiènics al finalitzar les classes pràctiques, per identificar el nostre alumnat a les sortides, tant d’Educació Física com de la resta de sortides fora de l’institut o a actes en els quals el nostre alumnat participi.

La samarreta porta el logotip del nostre centre retolat tant a la part davantera com posterior, i pot ser una forma de potenciar el sentiment de pertinença del nostre alumnat a l’institut.

I tu, ja tens la teva samarreta?