Acte de Graduació i Lliurament de Beques Hans-Peter Riester de l’empresa KAO Corporation 2019

En acabar el present curs es va celebrar a l’Institut la Romànica de Barberà del Vallès l’Acte de Graduació dels alumnes dels Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior de l’Institut la Romànica.

L’acte va ser dinamitzat per Mariona Puig i van obrir l’acte la Directora de l’INS la Romànica Carme Aragón i l’Excel·lentíssim Alcalde de Barberà del Vallès Xavier Garcés.

A més a més, al mateix acte, també es van lliurar les Beques Hans-Peter Riester de l’empresa KAO Corporation, adreçada a alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà de l’INS la Romànica,

Van participar a l’acte de lliurament de les beques Sra. Clara Martín , esposa del Hans Peter, Sr. Xavier Garcés, Alcalde Barberà del Vallès, Sr. Daisuke Hamada, President de Kao Chemicals Europe, Sr. Josep Sadurní, Vice President de Kao Corporation SA i  Sr. Antoni Puñet , Director de la Planta de Tóner

Enhorabona a la Mathiu Taipe, Mercedes Bueno,  Juan Antonio Pascual  per ser els guanyador d’aquestes beques.

A més a més, a aquest curs es va fer un Reconeixement al millor disseny del dossier de l’estada en empresa als següents alumnes: Carmen Vera, Míriam Romero, Natalia Rodríguez, Annia Porras, Jaume Bañeres, Anabel Sacristán, Andrea Jurado i Sara Larrea.

Enhorabona per la gran feina feta

En acabar l’acte van gaudir d’un petit pica-pica .

Enhorabona i molta sort a tots els alumnes que acaben la seva formació al nostre centre educatiu.

(Fotos Juan Carlos Lino)