CONVOCATÒRIA PER A L’ADJUDICACIÓ DE VACANTS DE GRUPS D’FP

A causa de l’allau de correus electrònics preguntant envers si hi ha o no vacants per a poder accedir a estudis d’FP per al curs 20-21 us informem que les matrícules d’FP es portaran a terme la primera setmana de setembre (fins al 7 de setembre) i fins aquella data el centre no pot oferir cap matrícula d’FP que estigui fóra dels llistats d’adjudicats del Departament d’Educació.

L’institut La Romànica convoca a totes aquelles persones interessades a cursar un cicle formatiu de grau mitjà o superior al nostre centre a presentar-se en convocatòria única el dimarts 08 de setembre en els horaris a sota indicats (segons cicle a voler cursar).

– CFGM Planta química (Perfil productes farmacèutics i cosmètics) – convocatòria a les 10:00 h

– CFGM Operacions de laboratori – convocatòria a les 10:30 h

– CFGS Fabricació de productes farmacèutics, biotecnològics i afins – convocatòria a les 11:00 h

– CFGS Laboratori d’anàlisi i de control de qualitat – convocatòria a les 11:30 h

Es prega màxima puntualitat. El procediment que es portarà a terme serà el següent:

1. La persona responsable de l’adjudicació sortirà a fer la crida de les persones a la porta del centre (ubicada en plaça del Mil·lenari, 4) i es farà entrar al centre per grups reduïts (segons cicles que interessi estudiar), en l’ordre a sobre indicat.

COMPTE! No es podrà accedir al centre sense ús de mascareta i serà obligatori fer servir gel hidroalcohòlic per a la desinfecció de mans just entrant al centre (el centre l’administrarà). Es prega no assistir al centre si es creu que s’està contagiat de COVID-19 o si es tenen símptomes, pot assistir una persona en lloc de l’aspirant amb fotocòpia del DNI de l’aspirant i autorització pertinent.

1. Es farà passar aquelles persones interessades a una aula per a procedir a fer el repartiment de vacants en funció de:

– Tindran prioritat les persones que estan en llista d’espera del cicle escollit per a estudiar, en l’ordre estricte de la llista.

– A continuació, si hi hagués més persones interessades que vacants, es faran servir els mateixos criteris de prioritat que el Departament d’Educació  per a la matriculació ( ho podeu consultar al link: http://queestudiar.gencat.cat/es/preinscripcio/estudis/).

1. El termini de matrículad’aquest alumnat serà de dos dies hàbils (el 8 i el 9 de setembre) per a la formalització de la mateixa i el pagament de les taxes, així com presentar la documentació adient, si no es fes efectiva en aquest termini, la vacant quedarà disponible de nou.
  2. Documentació a portar a la mateixa convocatòria:

– DNI

– Targeta sanitària

– Certificat de notes dels estudis que donen accés al cicle formatiu a matricular

– Justificant del pagament (entre el 8 i el 9, presentar-lo o enviar per correu electrònic al centre).