INSTITUT DE LA ROCA DEL VALLÈS -codi centre 08053030-

Per consultes preinscripció ESO i BTX

Telèfon contacte 607073633

(horari d’atenció 9:00 a 13:00 h)

Cita prèvia

Com a prevenció davant el coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica, i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal del Departament d’Educació. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i només caldrà enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica de l’escola: preinscripcio_matricula@ieslaroca.cat,  tot indicant el nom i cognoms de l’alumne/a com a ASSUMPTE.

S’ofereix una opció d’atenció presencial a les famílies i/o alumnes per donar suport a qui tingui dificultats per presentar la sol·licitud. Aquesta atenció presencial es farà necessàriament per cita prèvia.

Per a més informació sobre el procediment i calendari del procés consulteu la nostra pàgina

PROCEDIMENT GENERAL PREINSCRIPIÓ ESO curs 2020/21

PROCEDIMENT GENERAL PREINSCRIPCIÓ BTX curs 2020/21