Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones

Dissabte 25 de novembre, una representació del nostre alumnat i del professorat de l’Institut ha participat en els actes organitzats a Montcada i Reixac en commemoració del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones. En la trobada es va despenjar el nostre… Llegeix més»

Festival familiar! Dissabte 6 de maig

Benvolgudes famílies,

Demà 6 de maig, les associacions de mares i pares d’alumnes de Montcada i Reixac (FAMPA) organitzen un festival al carrer de la Font Freda (les antigues pistes d’atletisme). Hi haurà tallers i diverses activitats per infants i joves.

L’AMPA de La Ribera hi participa amb l’organització d’un taller de grafiti pensat pel nostre alumnat.

Animeu-vos famílies!🎉

Gràcies AMPA!

Gràcies a l’AMPA tenim taules noves de ping pong 🏓 i un futbolí que reflecteix la diversitat 👭🏾. Junts i juntes fem créixer #LaRibera de #Montcada
#SomDeLaRibera

Millorem les instal·lacions esportives!

Estrenem material esportiu! 🏀🏐⚽🏸

L’AMPA de l’Institut La Ribera es compromet amb la millora de les instal·lacions esportives. Avui han instal·lat les noves porteries, primera de les accions de l’AMPA per potenciar l’esport durant aquest curs escolar.

Moltíssimes gràcies, de ben seguir que el nostre alumnat les gaudirà molt!

Nadal a La Ribera

Per ajudar a pagar les despeses del viatge de final de curs de 4t d’ESO a Roma, l’alumnat de la Ribera, amb l’ajuda de l’AMPA, ha organitzat una parada nadalenca. Ens trobareu dissabte 18 i diumenge 19 de desembre al Carrer Major de Montcada i… Llegeix més»

Llibres de text, curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja tenim el llistat dels llibres de text per al curs vinent; com veureu hi ha noves adquisicions, de manera que alguns llibres es mantenen i d’altres són nous.

Us recordem que la gestió de compravenda de llibres la fa l’AMPA del centre, no l’institut. Us deixem, el contacte de l’AMPA per qualsevol dubte que tingueu:

ampaieslaribera@gmail.com

HORARI D’ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES: primer dimarts de cada mes de 17h a 18h

1r ESO: 1r ESO – LLibres Curs 2021-22

2n ESO: 2n ESO -LLibres Curs 2021-22

3r ESO: 3r ESO – LLibres Curs 2021-22

4t ESO: 4t ESO -LLibres Curs 2021-22 (4t ESO)

1r BAT: 1r BATX – LLibres Curs 2021-22

2n BAT: 2n BATX – LLibres Curs 2021-22