Conferència Estatal de Joves “Cuidem el planeta”

L’ecodelegada Maria S. de 3rESO i la professora Nàdia G. hem participat a la VII CONFERÈNCIA ESTATAL DE JOVES “Cuidem el planeta” sota el lema “MULLA’T PER L’AIGUA” celebrada a Palència del 5 al 9 d’octubre. De la conferència estatal han sortit els delegats per la CONFINT Europea on anirà un representant de cada comunitat autonòmica i Maria S. queda en reserva en la posició 8à estatal i 4à catalana! Enhorabona!

🫶Hem conegut als delegats i delegades provinents d’11 Comunitats Autònomes de l’estat, convivint conjuntament durant aquests dies.

🎓La Maria ha presentat el projecte del nostre institut: Increment de la biodiversitat d’insectes.

🧐Hem assistit a tallers d’experts:
-Aigua i territori per Fernando Valladares
-Aigua i salut per Saúl Vallejos
-Aigua i consum per Toni Aragon
-Aigua com un bé comú per Toni Jorge

✍️Hem fet dinàmiques molt divertides:
-Connexió Global-local
-Dissenyem diagnòstics
-Educomunicació amb Lluís Sala

🧭Connectem territori i resistències: Rutes de l’aigua dels llocs més significatius:
-Riu Carrión
-Museu de l’aigua
-Canal de Castilla

📸Passeig guiat per Palència dels edificis més emblemàtics:
-Carrer Major
-Catedral “La bella desconocida”
-Diputació
-Centre cultural

📢Fins l’acció educomunicativa ACTIVISTA a la plaça Major.

Ens emportem molts projectes per cuidar l’aigua. Perquè…”Si no és ara, quan? Si no som nosaltres, qui?”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>