25N a l’Ajuntament de Cambrils

✨ Avui el nostre alumnat de 4t d’ESO ha participat en la lectura del manifest per eliminar les violències de gènere.

L’acte ha tingut lloc a l’Ajuntament de Cambrils, on també hi han assistit estudiants d’altres centres educatius del municipi.

💜 Moltes gràcies per fer sentir la vostra veu i compromís!

Seguim treballant per una societat més justa i igualitària. ✊

Visita al Parlament de Catalunya

🗳️ Visita al Parlament de Catalunya!

Avui els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Mar de la Frau han tingut l’oportunitat de conèixer de prop el funcionament d’una de les institucions més importants del nostre país: el Parlament de Catalunya.

Durant la visita han pogut entrar al Saló de Sessions, descobrir la disposició dels diferents grups polítics i entendre com es duen a terme les votacions i el debat parlamentari. Una experiència que reforça la importància de la participació ciutadana i els valors del nostre sistema democràtic. 💬🤝

Una jornada per aprendre, reflexionar i mirar el futur amb més consciència cívica! ✨

Setmana de la Ciència

✨ Setmana de la Ciència 2025✨👩‍🔬👨‍🔬

Amb motiu de la Setmana de la Ciència 2025, els alumnes de 4t d’ESO de la matèria de Cultura Científica han preparat una fira d’experiments molt especial per compartir amb l’alumnat de 1r d’ESO.

CIENCIÒPOLIS!
Científics en acció per un dia, on el pati de l’institut s’ha convertit en un laboratori.

Durant aquesta jornada, els grans del centre jugaran a ser mestres científics i divulgadors, presentant i duent a terme experiments senzills i visuals amb l’objectiu de despertar la curiositat i l’interès per la ciència dels més joves. Una activitat per compartir, aprendre fent i promoure l’esperit científic.

Aquesta proposta forma part del nostre compromís per fomentar l’aprenentatge actiu, la cooperació entre cursos i el gust per la recerca científica. L’alumnat de 4t ha dissenyat i assajat els experiments amb entusiasme, i estem segurs que els petits de 1r gaudiran molt d’aquesta experiència.

Agraïm la col·laboració de la URV amb experiments que apropen a l’alumnat al món universitari i donant l’opció de participar al Repte experimenta.

Els científics del futur ensenyen avui! Viu la ciència!

@retoexperimenta
#sc25cat

 

Fem la ruta literària!

📚✨ Avui l’alumnat de 1r d’ESO ha gaudit de La Ruta Literària de La Mar de la Frau!

Hem llegit textos que ens han ajudat a descobrir millor el nostre territori i entendre què és la mar de la Frau 🌊💭

Per acabar, hem fet una activitat d’art natura (land art) 🎨🍃 i les creacions han estat espectaculars i molt originals! 💫