12a edició de l’Audiència Pública als Nois i Noies d’Esplugues.

El passat 14 de maig es va celebrar la jornada intercentres de la 12a edició de l’Audiència Pública als Nois i Noies d’Esplugues, en la qual un any més ha participat al llarg de tot el curs l’alumnat de 4t d’ESO dels instituts d’Esplugues La Mallola, Joanot Martorell, Joaquim Blume i Severo Ochoa. Un total de 270 alumnes que han après i s’han conscienciat sobre el col·lectiu LGTBI+ i, a més, han fet propostes per lluitar contra la LGTBIfòbia.

A aquesta sessió, a banda de l’alumnat, professorat i reprentacions dels equips directius dels centres, va assistir l’alcadessa  Pilar Díaz i a la regidora de Participació, Montse Zamora, que van rebre les propostes de l’alumnat i van oferir un torn obert de paraula. Aquí teniu l’enllaç de la pàgina de l’ajuntament.

Tot plegat va resultar força enriquidor per a tothom.

Aquí us en deixem unes quantes fotos i un videoresum.