XIè LABORATORI D’IDEES. CONSELL COMARCAL DEL BAIX EMPORDÀ.

Un any més el consell Comarcal del Baix Empordà premia a les idees de negoci presentades per l’alumnat de la comarca que demostren creativitat, originalitat i innovació empresarial. El projecte empresarial Cercatex, elaborat per les alumnes de 2n curs del CFGM de Gestió Administrativa i Digital del nostre institut Angie Garcia, Alexia López i Claudia Teixidor ha rebut el premi a la idea més innovadora i original. Cercatex presenta un localitzador de conceptes o petites frases en llibres de text i altres tipus de documentacions, amb la possibilitat de gravació d’audio per adaptar-lo a persones amb alguna discapacitat. Podria estar disponible en biblioteques i arxius per facilitar l’accés a continguts de tot tipus, fins i tot, sense accés a internet. Des d’aquí felicitem a les alumnes i a les professores que acompanyen i animen en l’elaboració d’aquests projectes!