VISITA DE CICLES AL CENTRE D’AUTONOMIA PERSONAL “SÍRIUS” DE LA UNIVERSITAT DE VIC

El dimarts, 19 de febrer, els alumnes de cicles de 1er d’Integracio Social Dual i de 1er d’Atenció a les Persones amb Situació de Dependència van fer una visita a la Universitat de Vic (UVic).
Els alumnes van visitar el servei de Promoció d’Autonomia Social i Personal SÍRIUS on van poder conèixer i provar diferents ajudes tècniques pensades per la millora de l’autonomia de persones amb diversitat funcional en àmbits com la comunicació, la mobilitat, l’accessibilitat de la llar, l’higiene adaptada, …
També els van explicar què és i com accedir al Centre de Documentació de Serveis Socials DIXIT,  van fer un petit taller de Teràpia Ocupacional i, per últim, van realitzar una dinàmica que els va fer reflexionar sobre els diferents camps d’intervenció i els objectius principals del Grau d’Educació Social.

Tot plegat força interessant i enriquidor!!