RESULTAT DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR:

SECTOR PARES, MARES I TUTORS D’ALUMNES
Tot i que cal lamentar la poca participació, agrair a les 25 persones que es van acostar el passat dimarts per elegir els seus representants en el consell escolar. En aquest cas, els dos representants seran:
Nuri Artacho Cortés: 18 vots. Sofia Samí Cobos : 12 vots
Moltes felicitats a les dues!!
En aquest cas, hi va haver un empat a 12 vots entre la Sofia Samí i la amb la Maria Teresa Sánchez García-Nieto. En aquest cas, passa a formar part del consell escolar el candidat de més edat.
SECTOR PROFESSORS
També hi va haver eleccions en el sector professorat. Els representants que passen a formar part del Consell Escolar seran:
Roberto Tormo García, Benvi Dalmau Casademont, Anna Pruneda Sais, Roser Parnau Prats

Curiosament, es va produir un empat entre la Roser Parnau, la Mònica Marull i en Pere Saballs. Com en els pares, la Roser Parnau passa a formar part del consell per ser la persona de més edat.

Per acabar, informar-vos que la representant al Consell Escolar per part del PAE serà la Sílvia figueras.

Felicitats a tots!!

Després del recompte de les eleccions fetes avui dimarts 27 de novembre, els dos membres del sector alumnes que passen a formar part del Consell Escolar són:

Abdullah Harti El Mouddan (4D ESO): 435 vots
Salva Romero Gómez (1A ESO): 434 vots

Enhorabona!!  Els alumnes que queden pendents a l’espera d’alguna vacant són:

Marc Raya Ortega (4C ESO): 304 vots
Enric Marquès Crosa (2D ESO): 210 vots